Spanien❤️

Hejsan! Sorry för att det här tog så lång tid att lägga ut. Men här är några bilder från Malaga/Marbella


Utsikten från våran lägenhets balkong. Tyvärr så skulle huset till vänster förstöra lite men det är ändå jätte fint😏💕 


 Poolen som finns lite nedanför lägenheten☺️


Vi åkte runt lite med bilen och så stannade vi på ett berg så jag tog lite bilder på utsikten💕


Det här är från berget vi stog på bara att jag zoomade in, så husen längst upp och till vänster på andra sidan. Där ligger våran lägenhet💗

Mina söta kusiner 😊😘😘



Min älskade syster😘💘



Här promenerade vi lite i staden och gick blandanat till stranden och bara kollade efter som det var för kalt att bada. Och sen så gick vi bara runt lite och kolade i butiker och sånt, på bilden så är det min farbror med svarta tröjan min brorsa och mina två kusiner☺️💕


Vi bodde på ett lägenhets hotell efter som vi typ inte hade tillgång till lägenheten än så vi fick sova på ett slags hotell, men det var jätte fint där också! Så bilden är tagen från altanen från lägenhets hotellet😊

Ja det var alla bilder jag har vi var där i en vecka och det mesta vi gjorde var att köpa möbler och det till lägenheten så jag han inte köpa något där men vi ska tillbaka i sommar så då kanske jag får lite mer bilder och så. 

Men det var allt jag vilket säga och vissa från Spanien, så får vi se om jag lägger ut något mer idag efter som min kompis ska sova over men hejdå så länge💕😘😘

Klem//Felicia💜






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback