Sleepovers, pizza och mina bästavänner.

Hej, har inte skrivit på as länge och det finns ingen direkt förklaring förutom att jag är helt lost! Nämen inget e som förut och det är svårt att vänja sig med det, så det har blivit mycke pizza och inlåst på rummet med mobil och tv (som har blivit mina bästavänner). Har även haft många sleepovers med mig själv och min one peace. 

Tumblr, Twitter och youtube har jag levt på dom senaste dagarna. 

Men har iallafall gjort lite nytta! Har mublerat om på rummet dammat och dammsugit osv sånt där kul som man värkligen vill göra!

Hoppas ni har haft det bra iallafall(Om det är någon som läser för det tvivlar jag starkt på!) 


Klem Nea 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback