Nytt hår!

Aa elr inte nytt hår utan ny frisyr!
Idag efter skolan så tog jag och min Olivia tunnelbanan hem till min mamma och sen bussen hem till min pappa och åt middag, sen klippte jag topparna på hennes hår. Sen så tvingade jag henne klippa mig, hon ville inte först bara för att hon ville inte göra mig besviken efter som att hon inte har klippt någon förut! Men  jag sa det är bara hår Olivia det växer ut! Bryr mig inte så mycke om mitt hår egentligen mer om andras haha! 
Men jag gjorde ju lite ändringar på mitt hår för ett tag sen:
Efter                           Före

Men färgen hade blekt sig nu och mitt hår såg ut som ett kråk bo så jag sket i vad jag kommer tycka sen och körde hårt med saxen blev ganska kort nu! Men jag har ju sparat så jävla länge nu och sen kom jag på att jag skulle ha kort igen ångrar mig säkert imorgon, men vafan? Yolo;)  Men har ej bild på hur det är nu men det kommer imorgon!:) 

Klem Nea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback