Inköp

Hej. Ledsen att det var ett tag sedan vi la upp något på bloggen men det har varit så mycket den senaste tiden. Men vi ska försöka lägga upp så ofta som vi kan!💕

Men nu tänkte jag visa lite vad jag har köpt☺️


Bland annat har jag köpt den här tröja som jag har letat överallt efter och äntligen hittat. Och Olivia har köpt en likadan som hon visade för ett litet tag sedan.☺️💕 och tröjan kommer från H&M



Sen så har jag köpt de är super fina vansen som jag ÄLSKAR!💜😝 och de kommer från Nilson Shoes 



Sen så köpte jag också den här gråa tröjan som också är från H&M🌻

Japp det var allt jag hade köpt. Men som jag sa innan så ska jag iallafall försöka att lägga upp så ofta jag kan!🌻💜

Klem//Felicia💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback