Skridskoåkning

Hejsan😋 för några timmar sen så var vi och åkte skridskor med vår klass på Gubbängens skridskobana jag vet inte vad den kallas men men😉. Det var jätte roligt men efter ett tag så dog man typ av att det var så kalt☺️Men iallafall så var det roligt att få åka skridskor för jag har inte åkt skridskor på 1år så jag var lite ringrostig i början men efter några minuter så blev jag van igen😊 Men nu så ska jag lägga upp några bilder jag tog idag💜



En bild på mig Nea,Olivia och Daniel en i vår klass haha😂

Haha typist Daniel måste vara med på alla bilder😏😂











Så det var alla bilder jag tänkte lägga upp.Hoppas ni har haft en bra dag så kanske det kommer något inlägg i kväll annars så kommer det imorgon😘💜

Kram//Felicia💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback