Scouterna

Hey idag på scouterna så letade vi efter "geocatche" vettefan vad det är med det va skit tråkigt så jag satt och snackade med Ella och Alicia hela mötet istället! Tomt utan Carin och Carro, Carin brukar alltid ta "stämman" när vi ska sjunga scoutsången i slutet av varje möte och idag så stog alla och vänta och sen ba juste Carin är ju inte här så då fick Johan göra det istället, haha men det va verkligen så att alla stog och vänta på att Carin skulle börja sjunga sen ba juste hon har ju åkt! Det är alltid jätteflummigt på alla mötena så alla sitter typ och skriker till varandra när man snackar med nån för alla är så jävla högljudda! Men då att jag och prata (skrek) med Olivia och Ella och då snackade vi och så skulle jag säga en sak (ganska pinsam, eller iallafall sånt man inte säger högt) och precis när jag ska säga det så blir det tyst och självklart märker inte jag det så jag halv skriker det som jag bara skulle säga till Ella och Olivia! Sen direkt efter jag sagt det så säger jag "Vänta sa jag det där högt?" Och alla ba "Ja" och brister ut i skratt. Hahah det va lite roligt men nu måste jag sova puss


Lite bilder från kanothajken våren 2013 med scouterna.
 Jag och Bea helt utmattade efter att ha rott i en kanot konstant i 4 dagar med mycke skratt och klagande.
  
Jag och Olivia sitter på en brygga och tar lunch paus innan vi ska hoppa i båtarna igen.


Skär upp hela mitt finger på vass så jag får ett fancy "hello Kitty" plåster av Carin! 

Klem Nea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback