Saker ni inte visste om mig!:)

Här kommer några saker ni kanske inte visste om mig! (Nea) 
• Jag tränar fotboll, tränat konståkning, spelar piano och går på scouterna! :)
• Jag går i 7a i sturebyskolan tsm med Olivia och Felicia!
• Jag har fobi för ormar asså jag värkligen hatar och är livrädd för dom, kan inte titta på en bild med en orm på…
• Två personer som verkligen vet ALLT om mig är Kimmi och Olivia.
• Jag och Olivia är obiologiska systrar
• Jag är livrädd för att sjunga inför folk själv.
• Jag går i skolans dramagrupp.
• Jag älskar unicorns och Shawn mendes :3
• Enligt mig är Veronica maggio drottningen av svensk musik. Jag avgudar henne!
• Mina föräldrar är skilda
• Jag och Olivia är grannar, hon bor ett hus ifrån mig!
• En person jag saknar elr vill träffa är min storasyster (bonus)som jag inte träffat sen 2011!! Även fast hon bor inne på söder har det bara inte blivit av att vi ses inte ens på julafton elr på någons födelsedag! :(
• Jag har 8 syskon om man räknar med mina "bonussyskon". Men har bara två "riktiga" bröder dom är 21 & 23:)
• Jag var den ända tjejen i min släkt till min lillasyster kom och då var jag 10!:)
Uppväxt bland äldre bröder och killkusiner! 
• Önskar så JÄVLA mycket att jag och min storasyster hade bra kontakt. </3
• Det absolut bästa jag gjort var när jag var i England på scoutläger i två veckor i somras! Saknar det som fan!

 
Jag Kimmi och Olivia i England på scoutläger i somras!




Jag och Olivia innan vi skulle åka till England, FYFAN vad nervösa vi va!




Jag och min lillasyster på Gotland  i somras ! 


KLEM / Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback