Random bilder + min dag

¡Hola amigos! Idag tänkte jag lägga upp några random bilder, men men jag ska för berätta om en sak, det var nämligen så här *Sätter sej me glasögon och serut som en sagoberättare* haha. Nej men allvarligt jag tänkte berätta en sak men nu kom jag inte på vad jag skulle säga…… hmm…… juste jag skulle berätta om vad jag har gjort idag nämligen idag har jag varit i skolan 1-2 timmar, (jag hade sovmorgon till 10:10) jag gick hem efter lunch (huvudvärk) och sen chillade jag lite (med min huvudvärk).

 Sen så träffade jag upp min kompis Kajsa vid fotbollsplanen (vid örbyskolan) för vi skulle till gårn(skitkul ställe) där jag träffade dem vanliga människorna (Jonas, Kevin, Rasmus, och en till jag inte kommer ihåg namnet på) alla dem går i 9:an. Sorry men jag har inga bilder på dem så Nope inga bilder(haha) det var typ det som hände idag. Och nu kommer mina random bilder 













Jag vet att den här bilden var med i ett annat inlägg innan (SORRY)

Det blev några bilder men men dem är roliga
Hoppas att ni tyckte att jag hade en konstig/rolig dag och hoppas att ni inte tyckte att jag skrev förlångt '-' 
Och många vet vilken blogg det här är
Ekostil.se (ps. Det är min mammas blogg) 
Klem/ Olivia (Livy) 
Bai🐷

Det blev för mycket (        ) sånna här 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback