Partay hos Nea

Hej snart börjar ett partay hos nea (hon har ju fyllt 14 år) jag valde att gå på partyt hos nea eller att köra en hockey match men några 9:or och jag valde ju min bästis partay (ofc). 


(Det är jag på bilden ~Olivia)
Jag vet att hon kommer se det hära inlägget och jag vill bara hälsa till min söta UNICORN 
"I love u with all my butt, I would say my heart butt my butt is BIGER" 
Nej men jag älskar dej så sjukt Nea min bästis, syster, min andra halva, mitt allt utan dej är jag ingen. Grattis du är äntligen 14 år!! Vi har så många minnen tillsammans :
England, Borlänge, Sälen, alla scoutläger, alla sommar dopp
Alla skratt vi har skattat och dem tårar vi har gråtit(över ett par killar) alla bråk vi har varit med om😂
Aja jag måste avrunda inlägget:)
Men jag läger ut en bild på min 
lilla UNICORN

Jag(till höger) och nea (till vänster)
när vi hade en sleepover 



Jag(till höger) och nea(till vänster) när vi åkte skridskor me skolan


Jag (till vänster) och nea(till höger)
När jag och nea va på paddelhajk me tha skojts( skämt ord, scout är det vi menar)
Okej det blev inte "en" bild utan några fler :)
Och nu "dagens tips"




Aja jag älskar dej Nea 
Klem/Olivia 
Bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback