Natti på er🐷

Natti på er alla (Olivia), som nea sa så är det fotbolls träning och scouterna imorn skit taggad det ska bli kul att träda röd och orange för dem som inte vet vilka dem är, så är det våra scoutledare dem heter egentligen Carin (orange) och Carro(röd) men vi kallar dem för sina hårfärger. Men men jag har precis gjort klart en "Mind- Map" som man skulle göra på engelskan *stolt 😏 men jag tänkte lägga upp några bilder som är typiska när jag har tråkigt och när jag är trött (jag ser ut som en gris PÅ LÅSSAS). Synd att jag inte har några bilder på röd och orange men det får jag lägga upp när jag har laddat in mina bilder från min kamera (bilderna är tagna i England) haha ofc. 
Hata inte jag hade tråkigt😳
#jagärGRISENhärhahajaggillaratthashtaga😏🐷
Här är mina tränings saker⚽️
Klem/ Olivia💙
bai🐷

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback