Lite om oss

 
 
Hej det är Olivia här jag ska berätta lite om mej själv
  • Jag ääääälskar chocklad
  • Jag har en hund (50% chihuahua 50% dvärgpincher) 
  • Jag är gaaalen (ni som känner mej vet det)
  • Moröter is da shit!!!
  • jag har brunt hår men ska färga det blått
  • Jag har brungröna ögon men det ser ut som om jag har bruna på bilder
  • Jag går i sjuan (7a) i sturebyskolan me nea och Felicia 
  • Jag är väldigt kort (148cm)
  • Jag hatar skinny jeans
  • Jag ääääälskar England
  • 50% ängel 50% djävul
  • Secret talent: Kan bygga lego, jag byggde dödsstjärnan utan beskrivning 😏
  • Jag har skilda föräldrar
  • Jag gillar tv-spel som inebär att döda zombies 🎮(men jag gillar andra tv-spel förstås😉)
  • Jag går på fotboll men är inte bra på det⚽️
  • Jag går på scouterna 😏
  • Jag är snart 14 år om exakt 20 dagar 480 timmar ungefär haha (amen exakt ska de va)
  • Och jag är BATMAN🐷
  • Jag gillar Harry Potter 🙊
  • Mer kan jag inte om mej själv😏
ps det kommer några bilde från England och en bild på när jag dansade med min brorsa 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kyss og klem Olivia ❤️
 
 

Kommentarer
Alicia säger:

vilka hemska bilder på mej:(<3

Svar: Nej du e finast!!! Ses vi på tors?:)
Felicia, Olivia & Nea

2014-01-15 | 06:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback