Lite fakta om mig

Hejsan😊 jag (Felicia) tĂ€nkte berĂ€tta lite saker om mig sjĂ€lv bĂ„de som ni nog vet och som ni kanske inte visste😉

‱ Mina absoluta favo fĂ€rger Ă€r Lila & BlĂ„đŸ’œđŸ’™
‱ Jag fyller Ă„r tvĂ„ dagar efter julafton😏
‱ Jag har gĂ„tt i tre olika skolorđŸ«
‱ Jag Ă€lskar macaroni & cheese !!🍜 
‱ Jag har en hund (100% dvĂ€rgpincher)đŸ¶
‱ Jag gĂ„r inte pĂ„ nĂ„gon sport nu men jag gick pĂ„ fridykning med Olivia för kanske 2 Ă„r sedan🏊
‱ Jag Ă€r typ besatt av emojis som ni kanske mĂ€rkt 😊😍
‱ Jag Ă€lskar att sjunga & dansa men helst för mig sjĂ€lvđŸŽ€đŸ’ƒ
‱ Mitt allt Ă€r typ musik jag lyssnar pĂ„ musik nĂ€stan 24/7!!!✋🎧
‱ Jag Ă€lskar choklad jĂ€tte mycket!đŸ˜‹đŸ« 
‱ Jag gillar att baka & laga matđŸȘ🍳
‱ Mina favo matrĂ€tter Ă€r Pizza,spagetti,tacos & sushi🍣🍕🍝
‱ Min största idol Ă€r Justin Bieber💜💜
‱ Min största tjej idol Ă€r Beyonce!💕
‱ Jag gillar inte att ha pĂ„ mig kjol!✋
‱  Jag ÄLSKAR verkligen TEEN WOLF!!(en serie pĂ„ MTV)👏đŸ“ș
‱ Jag har alltid velat Ă„ka till London, KalifornienâœˆïžđŸ‡ŹđŸ‡§
‱ Superman & Batman is da shit!!😏

Mer kommer jag inte pĂ„ om mig sjĂ€lv men hoppas ni fick veta lite nya saker om mig iallafall😊💜 HĂ€r kommer nĂ„gra bilder pĂ„ mina kompisar, min hund,Olivia, Nea och lite annatâ˜ș

















Kram//Felicia💜

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback