Lämnade och dagens tips

Hej som vi sa igår, att vi skulle på ett party hos en kompis, men men vi var på laserfortet inne i stan och jag och nea märkte att hon va lite små sur. Aja vi va på laserfortet inne i stan och så körde vi olika banor. Vi hade en timme på oss att få så mycket poäng . Men första problemet va att (nämner inga namn) hade varit där en gång innan så dem visste vad man skulle gör på alla banorna och det va för de paxade vad dem skulle göra och det blev inte så kul för mej och nea. Efter den så åkte vi me tåg till Högdalen och skulle panta så vi gick in på Ica och pantade och fick pengarna, när vi hade fått pengarna så sa (nämner inget namn) att vi kunde gå till Mat Dax , och jag och nea som hade gått efter (nämner inga namn), gick 5m framför (nämner inga namn) och då stannade (Nämner inga namn) och typ bölade och sa att vi hade förstört hennes dag och att den inte va hennes dag längre och då sa vi att det va barnsligt som fan att börja böla för en sån småsak, Aja vi gick in på mat dax och så hittade jag en skit snygg hoodie tröja som kostade 100kr. (Nämner inga namn) hade hittat de saker som dem skulle göra och så sa dem 
- kom så går vi 
Jag och nea svarade
-ja vi kommer snart
Och så när vi kom efter 2 min så hade dem stuckit och åkt hem utan oss. Så lågt gjort av dem så lågt varför hade dem lämnat oss?! Och dem kunde inte varit smarta att säga till... Nej! Utan dem bara sa så här 
- men vi sa att vi skulle åka nu men ni ville bara titta på tröjorna så vi åkte i från er. Men jag och nea skickade ett sms och frågat vad vi hade gjort fel, och dem svarade
- men ni tittade på tröjorna!!? Vafan guud vilket töntigt svar😂. Aja jag och nea fick gå själva hem till fots, och när vi va halvvägs så smsade (vi vill inte skriva något namn) det här:

Och jag och nea skrattade som bara den asså va töntigt!!! Vi hade inte gjort något fel lixom. Men dem tyckte väll att det var vårt fel att vi : missade bussen, tittade på tröjorna för länge😕. Aja jag och nea gick och köpte pizza och hade en lite fest för oss själva för vi va inte bjudna längre (det blev en prinsessa). Men men här är våra poäng, en kille som jobbade där på laserfortet sa att på en timme så var det vanligare att man fick 150-175 poäng att vårt rekord va riktigt bra (asså skitbra) 
 Och nu blir det "Dagens Tips"

Det är till er som vill vara cool och därför börjar att röka säg NEJ! 

Klem på er/ Olivia <3
Bai🐷

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback