Fredag mys

Hejsan. Igår kom det över en kompis som sov över. Min pappa och syster kom hem vid 9 så det blev sen middag, så vi åkte och köpte McDonalds  sen blev det en snabb sväng förbi hemmakväll och där köpte vi lite godis och chips.när vi kom hem så kollade vi på paradise hotel vi låg och kollade från 11 till kanske halv 3 aa någonstans där. Men kvällen var jätte mysig och vi hade jätte kul. Ja så såg min dag ut igår hoppas ni också Haft en bra dag.💜

Det kanske blir ett inlägg lite senare idag vet ej om nea eller Olivia kommer lägga upp något men vi får se hur det blir☺️

Puss & kram// Felicia 💜


En bild på när jag och min kompis Mellina var ute med hunden😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback