:(

Hej, nu har jag kommit hem från scouterna! Det var ju näst sista mötet med Carin och Carro, men Carin va inte med för hon va sjuk tror jag. Vi har också fått en ny, han heter Gustav vetto fan vad jag tycker om honom vill ju helst ha Carin Och Carro jag menar dom är som våra systrar! Kommer sakna dom så sjukt mycke! För er som inte vet så ska Carin och Carro flytta till Australien i ett år men hoppas det bara blir ett halvår för dom hade inte bestämt sig än hur länge dom skulle va där. Men vi kommer sakna våra härliga extra mammor familjen blir ju lixom splittrad om inte dom e med!:(( blir faktiskt ganska ledsen i ögat över det.( Carin och Carro citat) aja vi får väll chilla med livet till dom kommer tillbaka! 




Kyss og klem Nea! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback