Vet inte…

Hej vet inte vrf jag inte bloggat något, men det har vart mycke just nu! Diskuterar med min andra halva vilka man kan lita på osv har vart så himla mycke just nu med allt, tänker för mycke bara, ska sluta med det! Äm ja men lov har vi nu så de e najs!! Vart sjuk i 3 veckor nu är ganska trött på va hemma, men lovet kommer bli så jävla najs!! Det som jag har bestämt i dagsläget är på tis ska jag hem till Jossan på tjejmiddag sen ska jag på aviciis konsert med Jossan på tors! Sen ska jag träffa Elin och Em nån dag på lovet också! 
Ligger i sängen med Petter i lurarna och har rensat bilder osv på mobben. 
Här har vi några av mina gamla bilder jag hitta.:)

Bild tagen med min kära Thea❤️


En sjukt gammal bild på mig och Em❤️ 


Puss puss från Kim!


Jag ch Alicia innan vi ska Sätta oss på planet till summer camp i England!
Bild på gänget på Arlanda flygplats!


Bea i jag på kanothajk!:)

Klem Nea 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback