The art of getting by+ bilder

Jag såg nyss klart på en skit bra film som heter ❝the art of getting by❞. Han som spelar Kalle i "Kalle i chokladfabriken" spelar huvudrollen i den hära filmen hans roll heter George och han skiter i skolan (alltså han gör ingen av sina läxor), men han älskar att måla. Han blir kär i sin bästa vän och hon typ friend zonar han, det är synd tycker jag. Men nu lägger jag upp några bilder











Jag ska inte berätta ngt mer för jag är bra på att spoila filmer... Haha😁. 


I dag ska jag åka hem till Stockholm yeey , (jag är just nu i Nyköping) jag va hos min mormor den hära helgen. 
Jag ska lägga upp lite bilder 











Och nu måste jag lägga upp "dagens tips"


Så jävla sant asså haha jag skulle aldrig ha sprungit om det inte va en skit snygg kulle framför mej och en läskig kille bakom mej... Hahah men jag ska äta lunch snart så BAI
Klem/Olivia :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback