Skrikande tjej bakom dator!!

AAAAAAA!! Jag tror att jag dör för typ en time sedan började Nash grier följa mig på Twitter!!! (De som inte vet vem han är så är han en snygg känd vineare!) jag och Oliva har en stor crush på honom och han börja följa mig på Twitter!!!😱😱😱💗💗💗💗




Så här ser Nash ut 👆 här kommer det några fler bilder på honom👇




Nash👇

 Nash som lite och Nash som stor


Här är han och hans kompisar och alla är också vineare😋👇

👇


Aja iallafall jag är typ fortfarande helt hyper men men... 😏😋

Jag är ledsen att det inte har kommit upp något på några dagar vi har haft ganska mycket att göra både föra veckan och den här veckan men nu när det snart är sport lov så ska vi försöka bli bättre men nu hade jag tänkt att jag skulle gp och lägga mig för jag dör snart så trött är jag. Haha nej men god natt på er så kanske vi hörs imorgon😘😘

Klem//Felicia💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback