Shopping!!😍

Hej! Idag var jag och Olivia i Farsta och shoppade lite. Tyvärr så var Linnea inte med för hon är hemma och är sjuk😣 hoppas du blir bättre snart Linnea!!💕
Men här kommer bilder på det jag köpt men tyvärr så köpte jag bara tre saker men här kommer bilderna iallafall👇😘


Det var faktiskt Olivia som köpte Sittles åt mig för att jag köpte ett par mjukisar till Olivia och de kostade 
19 kr om det är någon som undrar😊




Sen så köpte jag det är skorna från H&M för 399 kr 💕 I loving it!!😍


Och sen så ser ni ett par gråa mjukisar under skittles påsen,                  
såna köpte jag till Olivia också och de kostade 99 kr på H&M😍


Japp det var allt jag hade köpt blev verkligen jätte nöjd med allt även skittlesen!!😊 Men det var allt  jag tänkte vissa er kanske kommer lägga upp något imorgon men annars vet jag inte om Olivia eller Linnea kommer lägga upp något så vi hörs väll kanske imorgon!😘😘

Klem//Felicia💜



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback