Rums ideér 😏

God morgon!! Jag har tänkt på att göra om mitt rum (alltså måla och möblera om) jag vill ha ett Tumblr rum typ (hehe) jag har en vägg som är blå redan men jag vill ha i såfall ett rum med olika nyanser av blått för att en är en cool färg, här är lite bilder på insperation
Och lite tips:
1. Börja med att hitta en eller flera färger som du vill måla i ditt rum
2. Ta fram alla dina kläder och börja sortera
3. Sortera saker som du inte ska ha kvar
4. Flytta om lite möbler
5. Köp nya saker

Jag gillade det hära rummet för att jag gillar temat England 

Englands temat


Gulligt och har en quote på väggen

Samma sak med det hära rummet


Gulligt

Mysigt 


Snyggt

Aja
Klem/Olivia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback