Hårfärgning

Hej idag åkte jag och min mamma till stan för att jag skulle köpa min manic panic på en butik som heter shock som ligger typ på Drottninggatan. Jag köpte tre färger 💙💜❤️ Blå, lila och röd jag testade dem på håret, jag gjorde bara slingor så att jag kunde se hur det såg ut om jag färgade hela håret. Det blev snyggt men den lila blev inte så lila😏
Men här är några bilder på dem 
Den i mitten är den lila men min kamera f***ade up sig så den ser inte lila ut. 
Och så köpte jag en tröja på urban outfitters 


En me batik mönster på😍
Sen när jag skulle hem så träffade jag min bae Jonas (min kill-kompis) för han va oxå me sin mamma inne i stan. 
Aja jag hade det skitkul, jag tänkte lägga upp lite bilder
















Min Bae (Jonas)


Haha sant

Aja läggdags nu💁😂
Klem/Olivia 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback