Hårfärg?

Heei!
Idag tänkte jag berätta om att jag ska färga om mitt hår, jag har inte riktigt bertämt vilken färg nyss så färgade nea och en kompis sitt hår rött och det blev skit snyggt! Så jag tänkte på att färga håret rött oxå. (Den hära färgen)







Jag och min mamma började prata om att färga håret och då sa jag att jag hade tänkt på att färga det rött, och mamma blev lite tveksam men då sa jag att det va mitt egna hår och att jag bestämmer själv vad jag gör me det och mamma sa så här
~ ja det är ditt hår och du bestämmer, men kom inte till mej och grina för att det blev fel ~
Så jag får göra vad jag vill men jag tänkte göra det när bloggen fyller 1år, det blir i såfall den 1 maj ;) 
Haha men snart ska jag och nea till scouterna, men nu ska jag lägga ut lite bilder.





HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂






HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA😂😂😂😂
Jag har två bilder som jag lägger in på "dagens två tips" 




Aja jag behöver äta nu så bai
Klem/ Olivia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback