Håret.

Oh Gud vad jag är trött och sliten efter en vecka hemma från skola pga sjukdom!;) nejmen är faktiskt lite (lite) taggad på skolan!:D (fast det är bara för att jag får träffa Olivia och Felicia) 

Nejmen mitt hår var så jävla risigt så jag kände att jag behövde göra någonting åt det för dom som tittar på mig inte ska må illa!;) (själv bryr jag mig inte så mycke om mitt egna hår) så jag slängde i lite ny färg igen, dock samma färg som jag hade förra gången jag färga!:) får se om jag får för mig att göra blond dip dye igen, men ska nog ha det så här ett tag iallafall!:) 

Före åt vänster och efter åt höger!
Min kärlek till rött hår… jag venne tycker bara att det är såå snyggt! Men det här va iallafall resultatet.


En bild på min fina vakthund!♥️

Klem // Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback