Födelsedags surprise

Japp igår fyllde jag 14 år (Olivia) och min mamma hade fixat en surprise dag till mej så det första vi gjorde va att sätta oss i en taxi och så bar det iväg till stan och jag visste inte ett skit, men men när vi va framme fick jag en ögonbindel. När jag tog bort ögonbindeln så såg jag att jag skulle fixa till håret. Bilderna visar hur det gick för jag orkar inte skriva så här kommer det lite bilder (som ni vet hade jag brunt hår från början)


Det här va när jag hade kommit dit


Här gjorde jag min färgning (det blev ombré)


Här fixade min frisör Cecilia till mitt hår 


Jag fick lockar i håret

Sen va jag på Stockholm fashion week 


Här stod jag bredvid några av modellerna (jag ser jättekort ut)

Sen gick vi till min favoresturang 
KOH PHANGAN 😍😍


Jag med mitt nya hår


Menyn

Jag det va en lite sammanfattning av min dag igår
"Dagens Tips"


Om ni har huvudvärk (jag testade den och det fungerade)

Klem/Olivia 
Bai




Kommentarer
Tanja säger:

Sååå fin du blev i håret och grymmaste bästa kvällen!!! Du är världens bästa dotter!!!
Love xoxo
Mami

2014-02-19 | 23:15:23
Bloggadress: http://www.ekostil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback