I'm back bitches❤️

I'm back! Nejmen i'm sowwy att jag inte har skrivit på bloggen på länge det e nämligen så att jag har varit lite upptagen med att ta tag i mitt liv och jag har då inte hunnit skriva, jag tänkte berätta hur min sommar har varit och sen blir det bilder haha.

 Jag åkte till England den 19 juli-26juli och jag va så jävla taggad påse för då skulle jag kunna få träffa min kompisar där, jag shoppade(DUH), tittade på olika roliga saker och sen så bara chilla jag galet. Efter att jag hade kommit hem från England så åkte jag till Gotland me min farmor och 5 jobbiga kusiner för att bra me på medeltids veckan, vi hade det skit kul.

Jag började prata me en kille vid namn av Gere och vi hade mycket gemensamt, vi blev snabbt kompisar och det visade att han inte bodde så långt ifrån mej (vilket va skitbra). Igår så träffades vi för första gången och han va skit gullig och allt, och nu e vi på "G" som alla mina kompisar säger haha. Vi ska ses när han kommer hem från Dalarna där hans landställe ligger, han ska komma förbi min skola och så ska vi kanske gå och titta på film men vi har inte bestämt än.

Skolan har ju börjat igen yippi (note the sarcasm) men ugh och gere e 3 år äldre än mej så han e 2 ringare😂😂
Det ända som e roligt med att man har börjat skolan e att man får se sina kompisar, annars e det i gen mening me skolan. Men jag ska inte prata så mycket nu för jag ska lägga upp lite bilder❤️












Jag kunde inte hitta några fler bilder men jag hoppas att ni e nöjda, 
Plus att våra scout ledare som var i Australien i ett halv år har kommit tillbaka och alla e skit glada för dem var våra syrror typ haha så jag e skit glad
Men det var tyvär allt för mej 

Kyss og klem
Olivia ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback