Vampires diaries & pretty little liars

Jag är besatt av två tv-serier som heter pretty little liars och vampires diaries alltså de två serierna är bäst tycker jag... har tittat klart på alla vampires diaries avsnitt  så nu måste jag vänta tills de andra avsnitten kommer ut :(
men jag har typ en och en halv sesong kvar på pretty little liars så det är bra men jag tipsar er de är jätte bra och spännande för er som inte har sett de titta och för er som gör och har gjort... TUMEN UPP..... haha. Men jag tängte berätta vad de handlar om, vi börjar med vampires diaries
 Vampires diaries handlar om en tjej som heter Elena och hon har precis förlorat sina föräldrar i en bilolycka som hon också var med på men det var bara hon som överlevde på något konsdigt sätt men hennes bror jeremy och hennes faster jenna är det ända familj medlemmar kvar i henns familj och hon försöker göra allt det krävs för att skydda sin lillebror. Första dagen när hon går i skolan efter olyckan börjar en ny kille i skolan som heter Stefan. Det blir så småning om tillsammans men vad Elena inte vet är att hennes största kärlek är en vampyr och har en ond bror som kommer till deras stad Mystic falls Damond, och han gilllar att döda och dricka blod från oskyldiga människor. och det händer lite saker Elena få veta blandanat att det var Stefan som hade räddat henne när det hade fallit med bilen från bron och att Stefan ocg Damond är vamyrer. Elena ser exakt likadan ut som Stefans och Damonds ex flickvän katerina som också är en vampyr och det var hon som förvanlade Stefan och Damond till vampyrer.Så Elena är en dubbelgångare till katerina som bådde Stefan och Damond tror är död men en dag dyker hon upp i mystic falls och..........
 
Pretty littel liars:
skvaller frodas bland dyra bilar, stora herrgårdar och perfekta trädgårdar i den pakfulla staden Rosewood i pennsylvania. Här alla något att dölja. De fyra vännerna Spencer, Hanna, Aria och Emily har glidit  ifrån varandra men återförenas efter att deras bästa vän, gruppens ledare, försvinner spårlöst. de börjar snart få meddelanden från någon som känner till alla deras mörka........
 
 
 
så det var lite fakta om filmerna kunnde inte förklara riktikt vad pretty little liars handlade om men hoppas det låt spennande i alla fall men nu ska jag berätta vilka alla är vi börjar med alla från pretty little liars
 
 
 
        Spencer                                                                 Aria
 
 
 
 
 
 
       Hanna                                                                Emily
 
 
 
 
Nu till vampires diaries
 
 
 
 
 
            Stefan                                                                     Elena
 
 
 
 
                  
                   Damond
 
 
 
 
 
 
Ps. ni som kanske gillar twhiligt ni borde verkligen titta på vampire diaries och ni andra som inte gör det kolla på den ändå och pretty litte lairs är väldigt spännande tycker jag så de som gillar spännade serier kolla på de bara om ni inte tycker om så fine..... haha jag bara tjatar men det är bra serier men jag och olivia kanske lägger upp något senare eller snart det får vi se
 
 
pussar och kramar// felicia<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback