snapback

 
snapbacken som är störst på bilden och som det står belive på köpte jag på justin bieber konserten fast den är blå som knoppen, så är det på skärmen alltså delen längst fram av snapbacken. Jag var på konserten den 23/4 det var skit coolt och jätte jätte bra men olivia var inte där men både hon och jag ska gå på One direction konserten jag fattar inte att jag både har sätt justin och att det bara är 5 dagar kvar tills one direction kommer och gör en kosert.... haha nu kom vi in på ett annat ämne igen ni kommer väl känna igen om det är jag som skriver eller om det är olivia för jag kommer alltid in på andra ämnen men det var i alla fall jätte kul på konserten men 
var det någon annan som var på konsertena han hade ju tre stykna en den 22 en 23 och en 24 april, eller ska på 1D konserten den 8 maj???:):)
 
 
//felicia<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback