Sjuklingar och en speciell dag..hehe

Hejsan halloj det är så att vi båda två är sjuka och det suger felicia har varit i skolan och gjort (NP) men jag orkade inte men jag mår mycket bättre och det gör också felicia. Min dag har varit en väldigt lustig först började det med att jag vaknade och mamma hade stuckit sen gjorde jag frukost som blev....bra :/ så här blev den
 
PS. det är olivias dag som berättas
Ja okej da dem blev inte så lyckade men sen så när det började närna sej lunch så tänkte jag att man kunde koka makaroner så jag satte på spisen på 9 och tog en kastrull och hälde i vatten och så hör jag på tv att mitt favo program "Ullared" har startat och då springer jag dit och blir fast i tvn och sen kommer jag på efter 30 min att jag kokade makaroner och det stog på förpackningen att koktiden var 5-10 min så jag kutade till spisen och stängde av den och och smakade på makaronerna de var överkokta, Usch!! Men som tur hade jag inte kokat upp så mycket. Sen så diskade jag som vanlig men jag halkade och gjorde illa min rumpa, hahahaha men det gjorde ont medans jag hade ont så gick jag upp till mitt rum och tänkte göra något som inte är så ansträngande t.ex måla naglarna men det gick inte så bra det häller nu är mina händer rosa för att jag nös och smällde ner nagellacket på golvet och på kläderna...och mattan schh säg inget haha men nu så sitter jag och i min säng och tänker vilken rolig dag jag her varit med om idag har ni inte fått veta något om feligia men det kommer i morn
 
Ps. kolla in våra instagram konton och följ oss på niall_loves_me123 (olivia) och felicia_nilsson(felicia)
 
PUSSAR&KRAMAR från Olivia och Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback