shopping

hejsan.
idag har jag felicia varit och shoppat.först köpte jag två par ballerinaskor. de är svarta med guld nitar på.de ena skorna är med nitar längst fram och den andra är med nitar på sidan av skon som jag köpte på skopunkten sen gick jag in på ginatricot eftersom jag letade efter en fin avslutnings kläning för att den som fanns på bilden jag och olivia la upp för nån vecka sen passade inte mig så jag letade efter en ny fin kläning. men i allafall så gick jag in på ginatricot men hittade ingen kläning men köpte ett grön/blåt nagelack och ett halspand med en dödskalle på som jag tänkte ha med min avslutnings kläning. sen gick jag till bikbok och hittade en jätte fin kläning,den är blå med blommigt spetstyg på och bak så är det en guldig dragskedja som passar med skorna jag köpte med nitar längst fram som jag också tängte ha på avslutningen,ja det var allt jag har köpt.men tyvär kan jag inte lägga upp bilder på det jag köpt men det kommer kanske nästa vecka efter som jag inte fattar min data lika bra som jag gör hemma hos pappa.. haha men ni kommer iallafal se bilder på det jag köpt. men nu ska jag gå och äåta lite godis... mums men vi syns kankse imorgon
 
pussar och kramar// felicia <3 :)
 
 
 
ps. blev jätte glad när vi såg att vi börjar få många unika besökare på bloggen tack vi blir värkligen jätte glada när vi ser att det är så många som vill läsa vår blogg <3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback