Sjuklingen

hejsansvejsan.
 
Idag mår jag inte så jätte bra är sjuk och ligger i sängen medans olivia är i skolan och håller på med nationella prov och i går var det tvärt om så då var det jag som var i skolan och gjorde nationella prov medans olivia låg hemma sjuk haha lite lusdigt. Men jag har ont i halsen och hostar mycket och är täppt i näsan typ 24/7 så det är lite jobbigt men men vad kan jag göra om jag redan har medisin...men vi har nationella prov i so och vi fick religion som var ganska skönt efter som vi har jobbat med religion väldigt länge....Men nu ska jag aldeles strax gå och äta lunch så vi syns snart och jag tänkte fråga olivia om en bild så jag kunnde vissa vad vi tänkte ha för skolavslutnings klänningar haha vi tängte ha typ lika vi är lite tråkiga men en bild kommer kankse senare så hejså så läng.
 
ps.hoppas det det har gåt bra för er som har nationella prov
 

pussar och kramar // felicia<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback