Hejsan halloj

Idag har varit en heltvanlig dag...nästan en helt vanlig dag, hehe ja men i allafall Felicia var hemma men jag var i skolan. Men skit i det nu ska jag berätta vad som hände för några min sen när jag kom hem idag okej nu var det så här jag kom hem innanför dörren och sitter coco och tittar på mej som om jag var dum för jag hade hörlurar
och jag hittade den här bilden och tänkte såååå typical mej
No hate jag gör det nu också det är bara en rolig sak att göra specielt på morgonen när man är trött och ska visa att man är trött för sin mamma...men det fungerar inte mamma säger bara
- Gå upp och klä på dej kläderna till skolan!
och jag ba
-ahhhhhhhhhh, måste jag!!
 
Pussar&Kramar Olivia&Felicia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback