frankrike

 hejsan.
 jag tänkte bara säga att jag och olivia ska kanske åka till frankrike tillsammmans inte själva hennes mamma ska också följa med om vi ska åka men det skulle vara jätte roligt om vi kunde åka men vi ska tyvär inte åka tlll paris jag kommer inte ihåg vilken stad det var men bilderna tyckte jag var fina på eiffeltornet och tri umfbågen även om den ligger i paris så  ville jag ha med de men det är nog fint överallt i frankrike. Det har alltid varit en dröm för mig att åka ditt, olivia vet jag inte om hon redan varit i paris men det är nog minst lika kul för henne som det är för mig att åka ditt. Det är tråkigt att jag inte kan franska det är ett så otroligt fint språk jag tror olivia också jätte hjärna vill kunna prata franska men vi valde spanska och det är ju också bra men franska är ju så fint språk. Två av våra klass kompisar går på franska som andra språk... Men jag har velat åka länge till frankrike jag har varit nära och åka en gång men biljetterna var typ slut då vi skulle åka ett vis datum så det var synd, men jag och olivia skulle ju kankse åka vet inte när eller om det är det här året men jag blev jätte glad när olivia sa att vi kanske kunde fråga om jag kunde följa med henne och hennes mamma till frankrike.....men  jag och olivia ska lägga upp ett inlägg snart hoppas jag alltså om vi hinner lägga upp det idag men vi syns säkert snart hej då så länge :):)
 
 
 
pussar och kramar// olivia & felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback