Förlåt

Hej Olivia här sorry för att jag inte har skrivit ngt på bloggen på ett tag men jag hade glömt bort... men jag ska berätta vad jag och felicia har gjort idag. Som det vanliga vi har vart i skolan...näähä har ni det... japp det har vi faktiskt och det var skit tråkigt...som vanligt. -__- men jag ville jö prata om vad jag gör just nu, just nu pratar jag med min engelska kille Barney (^-^) har och jag blev tsm på ett scoutläger i england. Vissa frågar mej varför jag går på scouterna för dem säger att det är konstigt, knäppt och töntigt... vadå töntigt?! det är jö fet med SWAG. Man får skit många kompisar och har skit kul. I helgen ska jag på hajk och vi ska ha tårtbakar tävling. SKIT KUL! men aja man får tycka som man vill...hehe...nope ^-^. Aja jag lägger upp några bilder som jag kan hitta.

 
 
här är vi med några av dem engelska scouterna (7th epsom scout group) 
 
 som ni ser är inte felicia med för att hon går inte på scouterna...venne varför...men men jag hinner inte skriva mer för jag vill prata med Barney men jag lovar att jag ska skriva mer
 
kyss&klem (norska...tror ja) aja puss&kram på er
Olivia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback