Sorry not sorry 😏

Hola espanñola din lilla fjolla😏 Olivia hĂ€r🐱, nej men jag ville bara sĂ€ga att jag Ă€r ledsen för att jag inte har lagt upp ngt pĂ„ lĂ€nge men det Ă€r faktiskt sĂ„ hĂ€r att min app i mobilen har slutat fungera sĂ„ ja... Men jag tĂ€nkte lĂ€gga upp lite bilder och berĂ€tta vad som har hĂ€nt i veckan. Idag Ă„kte jag me Kimmi&Kajsa me "Badbussen" till gĂ„lö (Simpvik)
Yesh sĂ„ japp dĂ€r har jag varit typ men jag har gjort en tröja sĂ„ jag blev riktigt nöjd med🐱👍 för dem som vet vad " The Fault In Our Stars" Ă€r sĂ„ Ă€r det en ny film som handlar om cancer barn som ja... Äsch jag suger pĂ„ att sammanfatta saker sĂ„ jag ska inte ens försöka men jag var pĂ„ förhandsvisningen sĂ„ ja #krimkĂ€ndis😂
Men jag har gjort en parodi tröja istĂ€llet för OKAY? OKAY. SĂ„ skrev jag nĂ„gonting annat hehe men det för ni veta nĂ€r jag lĂ€gger upp det (sĂ„ jĂ€vla jobbig jag Ă€r va?😏)
Men men jag har varit hos en psokologi och pratat om mej sjÀlv (men jag Àr inte sjÀlvisk)en det Àr sÄ att jag inte har mÄtt sÄ bra pÄ sistone sÄ mamma ville att jag skulle gÄ och prata (för det Àr bÀttre att prata Àn att inte)
Men nu ska jag lĂ€gga ut lite bilder pĂ„ lite allt möjligt jag vette smörgĂ„stĂ„rta (en svordom😏) om ni inte förstod sĂ„ titta pĂ„ pewdiepies video nĂ€r han lĂ€r ut svenska (nödvĂ€ndiga) ord

HÀr Àr min tröja det stÄr PIZZA? PIZZA.
🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱

Jag och Kimmi pÄ vÀg till "Badbussen"

Yes nej men jag har precis (Kai för 3 dagar sedan sÄ lÀste jag ut)
DIVERGENT 😭😭😭 första boken och jag ska köpa nĂ€sta bok
INSURGENT... Meep😭😭

🌚🌚🌚


đŸŒ»Stay strongđŸŒ»

🌾Jag och Kajsa🌾


Jag hittade ett par sĂ„nna hĂ€r "Love at first sight"😍😍

Jag och Kimmi pĂ„ förhandsvisningen 
Jag hade rosa hĂ„r jag saknar det skit mycket💗💗💗💗💗

Jag vette (smörgÄrstÄrta) vad jag ska skriva mer men ja...

*blinkar med ena ögat*
*ser ut som om jag för ett attack*
*skriker*
BAI!!
😏😏



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback