Lite Random😊❤️



Hej!!! Sitter just nu och kollar om hela Teen Wolf för typ 20 gången haha😂 jag har verkligen inget liv😂

Jag är jätte ledsen att vi inte har lagt upp något på hur länge som helst. Olivia skulle ha lagt upp en bild på hur hennes resultat på håret blev men det gjorde hon aldrig så här är en bild 

Tyvärr inte så tydlig bild men hennes hår blev shock rosa. Men nu har hon färgat tillbaka det till brunt (och ja hennes hår skulle bli lila men det blev lika fint i rosa) 
(Random bild😊)
Linnea har precis kommit till England så hon kanske kommer lägga upp något när hon kommer hem. (Men jag är tyvärr inte säker på om hon kommer fortsätta blogga på bloggen vilket jag hoppas att hon gör. Men det har varit lite problem mellan alla vi tre så det var lite därför vi inte har lagt upp något på ett tag. 😕❤️

Klem//Felicia💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback