Grönan idag💜

Hej hej👋
 Just nu sitter jag och kollar på film i mitt rum (idag igen -_-) 

Idag var jag faktiskt på grönan för första gången på året😊 jag var dör men min mamma, bonus pappa och mina två lille bröder. 
 



Inte värdens bästa bilder men... 

När jag var där så träffade jag min kompis Olivia men inte Olivia här eller vad man nu ska säga. Det är en annan Olivia som också går i min klass. Så vi åkte lite saker tillsammans och så. 

Men ja det var typ det jag tänkte säga.  imogon så ska jag sova hos min mormor så jag vet inte om jag hinner lägga upp något men vi får se vad som händer. Ska försöka iallafall. Men hoppas ni har haft en bra dag så hörs vi snart

Klem//Felicia💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback