Mina senaste år

Ville bara lägga upp lite bilder från 2012-2014

Thea och jag i slutet av 2012


Slutet av 2012 hälsade Bea och Olivia på mig i min skola!




Kottkrig på den lilla ön


Paddlingshajk med scouterna vår 


Alla tjejer i klassen 6b på skolavslutningen 2013


Gotland med lillasyster 

Nervösa tjejer på Arlanda


På väg till England Alicia och jag 2013

I dom gröna tälten på campingen 

Campingen 


"Sommarens bild" jag och Olivia vid en vakt


Arlanda hemma i Sverige 2013
 När vi kommit hem från England började jag spendera extremt mycke tid med Kim och Olivia och vi träffades ofta och väldigt intensivt.


Hela hösten träffades vi minst tre fyra gå nger i veckan osv ! 2013
Vintern kom och vi tre gled ifrån varandra men började träffas en och en alltså nästan aldrig vi tre tsm.:(
 Tappade inte kontakten med dom nej nej dom var ju nästan mitt allt efter ha spenderat tusentals minuter flera hundra timmar dagar och veckor med dom.


Underbara stunder med Olivia 



Min fina Kimmi!
Firade världens härligaste jul med Kimmi.


Drog till Sälen på skidsemester med min barndoms vän Bea! Härligt härligt 2014



Sen blev det kungsberget med skolan och dagen spenderade jag såklart med Olivia och Daniel!



Olivia och jag körde några spontana toahäng med många chokladkakor!

Träffade min favorit från top model Sverige! 
Drog till Sälen med Thea ett par dagar i januari.

Våren kom och börja spendera mer och mer tid med min underbara vän Felicia! Kärlek till dig tjejen!

La min energi och tid på Ella också,
vi börja hänga ofta i skateparken i Högdalen där vi nu lever i varannan helg!


Min underbara älskling börja träna fotboll i laget och då börja vi träffas oftare! 

Efter ett tag börja det bli mer mer drama i skolan, tuffa perioder. Dagarna gick upp och ner hela tiden och där är jag nu osäker i skolan osv! Men livet kan ju bara bli bättre om man säger så! Kommer lägga all min tid och energi på personer som bryr sig om mig! 

Klem Nea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback