Lite random shit :)

Hai på er! (Olivia) jag vet att jag inte har skrivit något på länge men jag har typ inte haft tid med det, jag har typ varit på gårn eller i skateparken i Högdalen (även om jag inte är duktig) men det är kul och jag har träffat många killar som är skit skyssta(stavning?) Aja men jag vet bara ett av namnen för jag är riktigt dålig med namn, men det var en i torsdags som heter Daniel och har var skit cool han lärde mej att åka på väggar :), men jag har äntligen köpt min färg (alltså bleknings färgen) 


Den kostade 100kr 
Sen har vi min manic panic (den lila) men jag ska köpa en till kanske


Den kostade 130kr på shock inne i stan på drottning gatan

Jaja jag vette fan vad jag ska säga mer men jag tänkte lägga upp lite bilder 






Aja jag tänkte säga bai
*blinkar* (fortfarande som troye sivan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback