Lite nytt😋

Hej! Idag sĂ„ fick vi Ă€ntligen sportlov Yippi!😄👏
Men jag tÀnkte visa lite klÀder jag har fÄtt. Jag vet att det har varit mycket "inköp" de senaste inlÀggen, men jag har fÄtt och köpt mycket saker nu efter som att det börjar att bli lite varmare och jag behöver lite nya klÀder. Men ni fÄr sÀga till
Om ni tycker att det blir för mycket😊😘 Men för en stund sedan sĂ„ bestĂ€llde jag klĂ€der frĂ„n H&M som ni kommer att se nĂ€r jag har fĂ„tt dem.
Men nu tĂ€nkte jag visa det jag köpte för nĂ„gra dagar sedan😊


Jag fick bland annat den hĂ€r kjolen som kommer frĂ„n H&M💕



Sen sĂ„ fick jag de hĂ€r shortsen som ocksĂ„ kommer frĂ„n H&M, och jag Ă€lskar vĂ€rkligen mönstret!😍


Jag fick ocksĂ„ den hĂ€r klĂ€nningen som kommer frĂ„n H&M den med😊



Sen sĂ„ fick Ă€ntligen mina Urbanears som jag har vĂ€ntat pĂ„ Ă€nda sedan jag sportlovet 👏😊 och dem köpte jag pĂ„ nĂ€tet💜



Och sĂ„ idag fick jag tvĂ„ body mist's frĂ„n Victoria's Secret đŸŒ»đŸ’œ

Ja det var allt jag tĂ€nkte vissa men jag hoppas ni har det bra sĂ„ fĂ„r vi se om Olivia eller Linnea lĂ€gger upp nĂ„got imogon eller idag 

Klem//Felicia💜




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback