Kladdkaka😋

Hejsan! IgĂ„r sĂ„ bakade jag,min lille bror och min kompis Georgia en super god kladdkaka med kokos i😋. Men nu Ă€r det typ bara tvĂ„ bitar kvar av kladdkakan haha😏💜 


SĂ„ hĂ€r sĂ„g kladdkakan ut nĂ€r den var hel. Haha💕😉

Jag och min Lille bror💜


 Men idag har jag varit med Georgia och varit ute och bara haft det kul😊

 Haha jag blev ut lĂ„st pĂ„ balkongen idag utav Georgia.
Jag satt dÀr i kanske 10 min innan jag sa att jag var hungrig. SÄ jag frÄgade om hon kunde göra en macka till
mig. Och hon gjorde det... Och sen nĂ€r hon var klar sĂ„ öppnade hon fönstret vi har bredvid balkongen och stack ut handen och gav mig mackan😂 och jag som trorde jag var smart. AlltsĂ„ att hon skulle behöva öppna balkong dörren sĂ„ jag skulle kunna "smitta" in ... Men nej
Jag tĂ€nkte inte pĂ„ att vi hade ett litet fönster bredvid balkongen sĂ„ jag satt dĂ€r kanske en kvart till innan hon öppnade haha😂😂.

Ok det kanske inte lĂ„ter sĂ„ roligt nĂ€r jag försöker förklara med tro mig det var och sĂ„g nog bĂ„de roligt ut. haha jag bor typ vi en liten vĂ€g dĂ€r det brukar Ă„ka och gĂ„ förbi mĂ€nniskor, och jag stĂ„r pĂ„ balkongen och bankar pĂ„ dörren och försöker fĂ„ Georgia att öppna. Och ibland sĂ„ sticker hon ut sitt huvud frĂ„n det lilla fönstret och börjar garva jĂ€tte högt och hĂ„ller pĂ„ med en liten hand docka som ser ut som en hĂ€st😂

Aja nu ska jag nog  ta det lite lungt sĂ„ kanske vi hörs imogon eller nĂ„tt 
bai😘

Klem//Felicia💜



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback